21
июнь
2023
Логопед жұмысының талдауы
2022 - 2023 оқу жылына мектеп логопедтерінің аналитикалық есебі
Дұрыс және жақсы сөйлеудің дамуы бұл баланың мектепте сәтті оқуға коммуникативті дайындығының негізгі көрсеткіштерінің бірі. Білім алушылардағы кемшіл тұстарын тек логопед – мұғалімнің білікті көмегі ғана өтей алады.
Логопедиялық жұмыстың мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушыларды уақтылы анықтау және оларға көмек көрсету.
Тапсырмалар:
Ұйымдастыру жұмысы: түзету мақсаттарын, міндеттерін және оларды іске асыру құралдарын оңтайлы таңдау мақсатында түзету процесіне үздіксіз диагностикалық-болжамдық мониторинг жүргізу үшін жағдайлар жасау.
Түзету жұмысы: балалардың сөйлеу дамуын түзетуге бағытталған және сөйлеу қабілеті бұзылған баланың жас нормасына сәйкес сөйлеу даму деңгейіне жетуін қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
ОУ мамандарымен өзара байланыс: білім алушылардың сөйлеуін, әлеуметтік-эмоционалдық және танымдық қажеттіліктері мен даму мүмкіндіктерін дамыту мәселелерінде педагогтар мен ата-аналардың құзыреттілігін арттыру үшін жағдайлар жасау.
2022 - 2023 оқу жылында логопед-мұғалімнің жұмыс жүйесі келесі блоктар бойынша жүзеге асырылды:
1. Диагностикалық блок
1.2. Білім алушылардың сөйлеуін бастапқы тексеру.
1.3. Медициналық және педагогикалық ерте дамуы туралы мәліметтерді жинау.
1.4. Оқу процесінде динамикалық бақылау, аралық диагностика.
1.5. Түзету - педагогикалық процестің нәтижелілігін диагностикалау.
2. Ұйымдастыру блогы
2.1. Сөйлеу қабілеті бұзылған және логопед-мұғаліммен жеке сабақтары бар білім алушылар үшін мамандандырылған топтарды жасақтау мақсатында ППК үшін материалдар дайындау.
3. Талдау және жоспарлау блогы
3.1. Диагностика нәтижелерін талдау.
3.2. Статистикалық есеп.
3.3. ОУ-да түзету – педагогикалық процестің стратегиясын әзірлеу және бір жылға жұмысты жоспарлау.
3.4. Құжаттаманы жүргізу.
4. Түзету-дамыту жұмысы
4.1. Сөйлеудің әртүрлі жақтарын жетілдіру бойынша оқушылармен логопед-мұғалім сабақтары.
4.2. Мұғалімдермен, психологтармен бірлескен қызметтер.
5. Профилактикалық және консультациялық жұмыс блогы
5.1. Тереңдетілген медициналық тексерулердің нәтижелерімен танысу және назарға алу.
5.2. Дамуында қиындықтары бар білім алушылардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету.
5.3. Білім алушылардың ауыз екі сөйлеу қиындықтарының алдын алу.
5.4. Сөйлеуді қалыптастыруда жасына байланысты қиындықтары бар білім алушылардың ата-аналарымен консультациялар ұйымдастыру.
5.5. Жазбаша тілдің бұзылуының алдын алу.
6. Түзету-педагогикалық (логопедиялық) процесті оңтайландыру
6.1. Логопедиялық кабинеттің жабдықтары.
6.2. Көрнекі, лексикалық, ойын және оқу материалдарының картотекасын жасау:
"Бір сөзбен атаңыз", "Кім қалай жұмыс істейді", "Біз қалай ұқсаймыз", "Айырмашылықты табыңыз", "Айналамыздағы әлем", "Заттар мен контурлар", "Қарама-қайшылықтар" ,"Ресей мен жақын шетелдердің халықтары", "Симфониялық оркестр" тақырыптары бойынша фронтальды сабақтарға арналған иллюстрацияланған және үлестірмелі материалдар жүйеленген", "Ақылды сандар", "Өз қалаңыз туралы айтыңыз", "Көлік", "Теңіз тұрғындары", "Себетке салыңыз". Ойын нұсқаулықтары, шілтерлер, басқатырғыштар, сортерлер, поп-ат, домино, ойын-киім, қол массажерлері, дөңгелектер, пластикалық көкөністер мен жемістер, мозайкалар, кегльдер, түрлі-түсті пластикалық шарлар сатып алынды және жаңартылды. "Сүйкімді жираф", "Аулада", "Орманда шырша дүниеге келді", "Өлеңдердегі алфавит", в. Берестов "Жоғарыда шеңбер", "Қызыл гүл", "Қаздар-аққулар", "Бидай шпикелеті"буындары бойынша оқуға арналған балалар кітаптары сатып алынды,"Кішкентай-хаврошечка", к. Чуковскийдің өлеңдері мен ертегілері, А. Барто, А. Гайдай, и. Крыловтың ертегілері, орыс ертегілерінің жинағы, баланың дамуының үлкен үлес қосатын кітабы, балаларға арналған энциклопедия, алфавит-трафарет, жазу машинасы, Н. Захаровтың" менің алғашқы даму дәптерім", Н.Жукованың праймері, сонымен қатар логопедия және бейімделген білім беру бағдарламаларын әзірлеу бойынша нұсқаулық.
6.3. TШО пайдалану арқылы компьютерлік білім беру ойындары - " Мыстан кемпір оқуды үйренеді", mercibo диагностикалық флэш-дискісі.
8. Бақылау блогы
8.1. Аралық диагностика жүргізу.
8.2. Мониторинг жүргізу.
8.3. Оқу жылындағы жұмыстың қорытындысын шығару. Логопед-мұғалімнің жасаған жұмысы туралы сандық есеп талдау .
Қортынды
Түзету логопедиялық жұмысы төмендегі кезеңдер бойынша өтті:
Білім алушыларға логопедиялық диагностика келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
Бастауыш мектеп жасындағы балалармен логопед болып жұмыс істей отырып, біз жұмыста әртүрлі әдістер мен технологияларды қолданамыз. Дыбыстың айтылуын диагностикалау және түзету кезінде біз мұғалімдер, логопедтер мен дефектологтардың дәстүрлі және уақытпен тексерілген әдістері мен технологияларына артықшылық береміз.
Логопедиялық тексеру технологиялары.
Логопедиялық тексерудің мақсаты сөйлеу жүйесінің әртүрлі компоненттерінің бұзылуын, олардың сипатын, тереңдігі мен дәрежесін, сондай-ақ компенсаторлық мүмкіндіктерді анықтау; жеке даму бағытын анықтау.
Дыбыстың айтылуын тексеру үшін мен Г.А. Волкованың "Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-логопедиялық тексеру әдістемесі"әдісін қолданамыз.
Логопед О. Б. Иншаковаға арналған альбомы.
Сондай-ақ, мен Г.В. Чиркина ұсынған балаларды логопедиялық тексеру әдістерін де жиі қолданамыз.
Дыбысты айтуды түзету технологиялары.
Дыбысты айтуды түзету бойынша жұмысты балалармен жеке және кіші топтық сабақтарда жүзеге асырамыз.
Жеке сабақтар барысында біз келесі міндеттерді шешеміз:
Сөйлеудің айтылу жағының әртүрлі қиындықтары кезінде сөйлеу тыныс алуын қалыптастыру технологиялары.
Логопедиялық сабақтың құрамдас бөліктерінің бірі - тыныс алу жаттығулары. Тыныс алудың дамуы сөйлеу кемістігінің түріне қарамастан логопатиялық балаларға әсер етудің алғашқы және өте маңызды кезеңдерінің бірі болып табылады.
Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арнайы түзету жаттығулары арқылы тыныс алудың дұрыс түрін үйрету қажет. Сөйлеу тынысты қалыптастыру кезінде мен Л. И.Беляковжәне А. Н. Стрельников еңбектеріне жүгінемін. Бұл технологияларды қолдану кекештенген балаларға сөйлеу мәлімдемесінің тегістігін пайдалану ережелерін игеруге, дизартриямен ауыратын балаларға дауысты қалыпқа келтіруге, жалпы сөйлеудің интонациялық экспрессивтілігіне мүмкіндік береді, сөйлеу мәлімдемесін дұрыс бағдарламалауға ықпал етеді.
Логопедиялық массаж технологиясы.
Ауыр сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасағанда, мен массаж зондтарын, шпательдерді қолдана отырып, логопедиялық массаждың әртүрлі әдістерін қолданамын.
Сараланған логопедиялық массаж - әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын түзетуге бағытталған кешенді медициналық , психологиялық ,педагогикалық жұмыстың бөлігі. Мен массажды дислалия, дизартрия, кекештігі бар балалармен жұмыс жасағанда қолданамын. Сөйлеу патологиясының осы түрлерінде (әсіресе дизартрияда) массаж тиімді логопедиялық әсердің қажетті шарты болып табылады
Сөйлеудің лексикалық-грамматикалық жағын дамыту технологиялары.
Сөйлеуді түзетудің маңызды міндеттерінің бірі сөздік қорын кеңейту және белсендіру, сөйлеудің грамматикалық дизайны бойынша жұмыс.
Сөздік қорын дамыту және байыту бойынша жұмысты жеке және топтық сабақтарда жүргіземін.
Технологияларды іске асырудың мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің лексикалық-грамматикалық жағын қалыптастыру және түзету.
Тапсырмалар:
Біртұтас сөйлеу бұл сөйлеу әрекетінің ең күрделі түрі.
Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда үйлесімді сөйлеу жеткіліксіз қалыптасады. Шектеулі лексика, бірдей сөздерді әртүрлі мағынада бірнеше рет қолдану балалардың сөйлеуін кедей және стереотипті етеді.
Біртұтас сөйлеуді қалыптастыру түзету шараларының жалпы кешенінде өте маңызды.
Когерентті сөйлеуді дамыту жұмысында мен Л. Н. Ефименкова ұсынған әдістерді қолданамын.
Әңгімелеуді үйрену кезінде В. П. Глуховтың жұмыс жүйесіне және ол ұсынған төмендегі әдістерге сүйенемін:
Логопедиядық көмек көрсетілген оқушылар:
Барлығы: 21 оқушы.
Логопедтің сабағына жүгілген оқушылар тізімі
2022 - 2023 оқу жылында логопед-мұғалімнің жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
1. Ұйымдастыру жұмысы.
Бастауыш сынып оқушылары үшін: "көлік", "Жыл мезгілдері", "ыдыс-аяқ", "Гүлдер", "кәсіптер", "саңырауқұлақтар", "киім", "жиһаз", "көкөністер", "Тұрмыстық техника" лексикалық тақырыптары бойынша фронтальды және жеке сабақтар үшін иллюстрациялық және үлестірмелі материалдар жүйеленді. Сөздің силлабикалық құрылымымен жұмыс жасау, когерентті сөйлеуді дамыту, сөйлеу тыныс алуын түзету, кеңістіктік бағдарлау бойынша жеке сабақтарға арналған" Жабайы жануарлар".
2. Түзету жұмыстары.
Бекітілген кестеге сәйкес логопедиялық түзету фронтальды және жеке сабақтар өткізілді, логопедиялық апта аясында ауа ағынын дамытуға логопедиялық өзгерістер ұйымдастырылды, 3-4 сыныптарда Тіл бұралу конкурсы өткізілді.
3. Ғылыми-әдістемелік жұмыс
Ата-аналар мен мұғалімдерге арналған кеңестер: "балалардағы сөйлеу бұзылыстарының себептері, сөйлеу ақауларын түзету". Біліктілікті арттыру:
4. ОУ мамандарымен байланыс.
Ашық топтық сабақтарға қатысты: бастауыш сынып мұғалімдері.
2022 - 2023 оқу жылындағы түзету-логопедиялық жұмысы білім алушылардың диагностикасының нәтижелерін талдай отырып, оқу жылының басында қойылған міндеттер шешілді, белгіленген мақсаттарға қол жеткізілді деген қорытынды жасауға болады. Логопедиялық қызметті талдау оның оң және теріс жақтарын анықтауға, келесі 2023-2024 оқу жылына арналған міндеттерді анықтауға мүмкіндік берді.
Мен өз жұмысымның жағымды жақтарын мыналар деп санаймын:
С.М.Ахмединова
Дұрыс және жақсы сөйлеудің дамуы бұл баланың мектепте сәтті оқуға коммуникативті дайындығының негізгі көрсеткіштерінің бірі. Білім алушылардағы кемшіл тұстарын тек логопед – мұғалімнің білікті көмегі ғана өтей алады.
Логопедиялық жұмыстың мақсаты: ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті бұзылған білім алушыларды уақтылы анықтау және оларға көмек көрсету.
Тапсырмалар:
- Білім алушылардың сөйлеу әрекетінің (ауызша және жазбаша сөйлеуінің) даму деңгейін диагностикалау және талдау.
- Логопедиялық сабақтарға қабылданған білім алушылардың ауызша және жазбаша тілінің бұзылуының алдын алу және еңсеру бойынша түзету жұмысының мазмұнын әзірлеу және іске асыру.
- Әр түрлі сөйлеу кемістігі бар білім алушыларға білікті логопедиялық көмек көрсету.
- Педагогтар мен ата-аналар арасында логопедия бойынша арнайы білімді түсіндіру.
- Кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру.
Ұйымдастыру жұмысы: түзету мақсаттарын, міндеттерін және оларды іске асыру құралдарын оңтайлы таңдау мақсатында түзету процесіне үздіксіз диагностикалық-болжамдық мониторинг жүргізу үшін жағдайлар жасау.
Түзету жұмысы: балалардың сөйлеу дамуын түзетуге бағытталған және сөйлеу қабілеті бұзылған баланың жас нормасына сәйкес сөйлеу даму деңгейіне жетуін қамтамасыз ететін жағдайлар жасау.
ОУ мамандарымен өзара байланыс: білім алушылардың сөйлеуін, әлеуметтік-эмоционалдық және танымдық қажеттіліктері мен даму мүмкіндіктерін дамыту мәселелерінде педагогтар мен ата-аналардың құзыреттілігін арттыру үшін жағдайлар жасау.
2022 - 2023 оқу жылында логопед-мұғалімнің жұмыс жүйесі келесі блоктар бойынша жүзеге асырылды:
1. Диагностикалық блок
1.2. Білім алушылардың сөйлеуін бастапқы тексеру.
1.3. Медициналық және педагогикалық ерте дамуы туралы мәліметтерді жинау.
1.4. Оқу процесінде динамикалық бақылау, аралық диагностика.
1.5. Түзету - педагогикалық процестің нәтижелілігін диагностикалау.
2. Ұйымдастыру блогы
2.1. Сөйлеу қабілеті бұзылған және логопед-мұғаліммен жеке сабақтары бар білім алушылар үшін мамандандырылған топтарды жасақтау мақсатында ППК үшін материалдар дайындау.
3. Талдау және жоспарлау блогы
3.1. Диагностика нәтижелерін талдау.
3.2. Статистикалық есеп.
3.3. ОУ-да түзету – педагогикалық процестің стратегиясын әзірлеу және бір жылға жұмысты жоспарлау.
3.4. Құжаттаманы жүргізу.
4. Түзету-дамыту жұмысы
4.1. Сөйлеудің әртүрлі жақтарын жетілдіру бойынша оқушылармен логопед-мұғалім сабақтары.
4.2. Мұғалімдермен, психологтармен бірлескен қызметтер.
5. Профилактикалық және консультациялық жұмыс блогы
5.1. Тереңдетілген медициналық тексерулердің нәтижелерімен танысу және назарға алу.
5.2. Дамуында қиындықтары бар білім алушылардың ата-аналарына консультациялық көмек көрсету.
5.3. Білім алушылардың ауыз екі сөйлеу қиындықтарының алдын алу.
5.4. Сөйлеуді қалыптастыруда жасына байланысты қиындықтары бар білім алушылардың ата-аналарымен консультациялар ұйымдастыру.
5.5. Жазбаша тілдің бұзылуының алдын алу.
6. Түзету-педагогикалық (логопедиялық) процесті оңтайландыру
6.1. Логопедиялық кабинеттің жабдықтары.
6.2. Көрнекі, лексикалық, ойын және оқу материалдарының картотекасын жасау:
"Бір сөзбен атаңыз", "Кім қалай жұмыс істейді", "Біз қалай ұқсаймыз", "Айырмашылықты табыңыз", "Айналамыздағы әлем", "Заттар мен контурлар", "Қарама-қайшылықтар" ,"Ресей мен жақын шетелдердің халықтары", "Симфониялық оркестр" тақырыптары бойынша фронтальды сабақтарға арналған иллюстрацияланған және үлестірмелі материалдар жүйеленген", "Ақылды сандар", "Өз қалаңыз туралы айтыңыз", "Көлік", "Теңіз тұрғындары", "Себетке салыңыз". Ойын нұсқаулықтары, шілтерлер, басқатырғыштар, сортерлер, поп-ат, домино, ойын-киім, қол массажерлері, дөңгелектер, пластикалық көкөністер мен жемістер, мозайкалар, кегльдер, түрлі-түсті пластикалық шарлар сатып алынды және жаңартылды. "Сүйкімді жираф", "Аулада", "Орманда шырша дүниеге келді", "Өлеңдердегі алфавит", в. Берестов "Жоғарыда шеңбер", "Қызыл гүл", "Қаздар-аққулар", "Бидай шпикелеті"буындары бойынша оқуға арналған балалар кітаптары сатып алынды,"Кішкентай-хаврошечка", к. Чуковскийдің өлеңдері мен ертегілері, А. Барто, А. Гайдай, и. Крыловтың ертегілері, орыс ертегілерінің жинағы, баланың дамуының үлкен үлес қосатын кітабы, балаларға арналған энциклопедия, алфавит-трафарет, жазу машинасы, Н. Захаровтың" менің алғашқы даму дәптерім", Н.Жукованың праймері, сонымен қатар логопедия және бейімделген білім беру бағдарламаларын әзірлеу бойынша нұсқаулық.
6.3. TШО пайдалану арқылы компьютерлік білім беру ойындары - " Мыстан кемпір оқуды үйренеді", mercibo диагностикалық флэш-дискісі.
8. Бақылау блогы
8.1. Аралық диагностика жүргізу.
8.2. Мониторинг жүргізу.
8.3. Оқу жылындағы жұмыстың қорытындысын шығару. Логопед-мұғалімнің жасаған жұмысы туралы сандық есеп талдау .
Қортынды
Түзету логопедиялық жұмысы төмендегі кезеңдер бойынша өтті:
Білім алушыларға логопедиялық диагностика келесі бағыттар бойынша жүргізілді:
- сөйлеуді түсіну;
- артикуляциялық моторика;
- дыбыстың айтылуы; - артикуляциялық аппаратты тексеру (артикуляциялық - аппараттың анатомиялық жай
- күйі;
- -артикуляциялық аппараттың динамикалық жағын зерттеу);
- сөздің дыбыстық құрылымы.
Бастауыш мектеп жасындағы балалармен логопед болып жұмыс істей отырып, біз жұмыста әртүрлі әдістер мен технологияларды қолданамыз. Дыбыстың айтылуын диагностикалау және түзету кезінде біз мұғалімдер, логопедтер мен дефектологтардың дәстүрлі және уақытпен тексерілген әдістері мен технологияларына артықшылық береміз.
Логопедиялық тексеру технологиялары.
Логопедиялық тексерудің мақсаты сөйлеу жүйесінің әртүрлі компоненттерінің бұзылуын, олардың сипатын, тереңдігі мен дәрежесін, сондай-ақ компенсаторлық мүмкіндіктерді анықтау; жеке даму бағытын анықтау.
Дыбыстың айтылуын тексеру үшін мен Г.А. Волкованың "Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-логопедиялық тексеру әдістемесі"әдісін қолданамыз.
Логопед О. Б. Иншаковаға арналған альбомы.
Сондай-ақ, мен Г.В. Чиркина ұсынған балаларды логопедиялық тексеру әдістерін де жиі қолданамыз.
Дыбысты айтуды түзету технологиялары.
Дыбысты айтуды түзету бойынша жұмысты балалармен жеке және кіші топтық сабақтарда жүзеге асырамыз.
Жеке сабақтар барысында біз келесі міндеттерді шешеміз:
- дыбыстардың айтылуын нақтылау;
- жетіспейтін дыбыстарды қою және бекіту;
- фонематикалық қабылдауды дамыту;
- әр түрлі силлабикалық құрылымдағы сөздерді көбейтудегі қиындықтарды жеңу;
- зерттелген лексика-грамматикалық құрылымдарды бекіту.
Сөйлеудің айтылу жағының әртүрлі қиындықтары кезінде сөйлеу тыныс алуын қалыптастыру технологиялары.
Логопедиялық сабақтың құрамдас бөліктерінің бірі - тыныс алу жаттығулары. Тыныс алудың дамуы сөйлеу кемістігінің түріне қарамастан логопатиялық балаларға әсер етудің алғашқы және өте маңызды кезеңдерінің бірі болып табылады.
Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға арнайы түзету жаттығулары арқылы тыныс алудың дұрыс түрін үйрету қажет. Сөйлеу тынысты қалыптастыру кезінде мен Л. И.Беляковжәне А. Н. Стрельников еңбектеріне жүгінемін. Бұл технологияларды қолдану кекештенген балаларға сөйлеу мәлімдемесінің тегістігін пайдалану ережелерін игеруге, дизартриямен ауыратын балаларға дауысты қалыпқа келтіруге, жалпы сөйлеудің интонациялық экспрессивтілігіне мүмкіндік береді, сөйлеу мәлімдемесін дұрыс бағдарламалауға ықпал етеді.
Логопедиялық массаж технологиясы.
Ауыр сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасағанда, мен массаж зондтарын, шпательдерді қолдана отырып, логопедиялық массаждың әртүрлі әдістерін қолданамын.
Сараланған логопедиялық массаж - әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын түзетуге бағытталған кешенді медициналық , психологиялық ,педагогикалық жұмыстың бөлігі. Мен массажды дислалия, дизартрия, кекештігі бар балалармен жұмыс жасағанда қолданамын. Сөйлеу патологиясының осы түрлерінде (әсіресе дизартрияда) массаж тиімді логопедиялық әсердің қажетті шарты болып табылады
Сөйлеудің лексикалық-грамматикалық жағын дамыту технологиялары.
Сөйлеуді түзетудің маңызды міндеттерінің бірі сөздік қорын кеңейту және белсендіру, сөйлеудің грамматикалық дизайны бойынша жұмыс.
Сөздік қорын дамыту және байыту бойынша жұмысты жеке және топтық сабақтарда жүргіземін.
Технологияларды іске асырудың мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуінің лексикалық-грамматикалық жағын қалыптастыру және түзету.
Тапсырмалар:
- Сөйлеу белсенділігін қалыптастыру.
- Пассивті және белсенді сөздікті кеңейту.
- Сөз өзгерту дағдыларын қалыптастыру.
- Сөзжасам дағдыларын қалыптастыру.
- Қарапайым және күрделі сөйлемдерді қолдану дағдысын қалыптастыру.
Біртұтас сөйлеу бұл сөйлеу әрекетінің ең күрделі түрі.
Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда үйлесімді сөйлеу жеткіліксіз қалыптасады. Шектеулі лексика, бірдей сөздерді әртүрлі мағынада бірнеше рет қолдану балалардың сөйлеуін кедей және стереотипті етеді.
Біртұтас сөйлеуді қалыптастыру түзету шараларының жалпы кешенінде өте маңызды.
Когерентті сөйлеуді дамыту жұмысында мен Л. Н. Ефименкова ұсынған әдістерді қолданамын.
Әңгімелеуді үйрену кезінде В. П. Глуховтың жұмыс жүйесіне және ол ұсынған төмендегі әдістерге сүйенемін:
- көрнекі қабылдау туралы мәлімдемелер жасау;
- тыңдалған мәтінді ойнату;
- әңгіме-сипаттама жасау;
- шығармашылық элементтерімен әңгімелеу.
Логопедиядық көмек көрсетілген оқушылар:
Сыныбы | Оқушылар саны |
0 сынып | 4 |
1 сынып | 5 |
2 сынып | 5 |
3 сынып | 4 |
4 сынып | 3 |
7 сынып | 1 |
Логопедтің сабағына жүгілген оқушылар тізімі
№ | Аты жөні | туылған күні айы жылы | сыныбы | үлгерімі | ескерту |
1 | Әділжан Данияр | 19.01.2017 | 0 «А» | ОНР 2 деңгейі | |
2 | Толеген Гулим | 18.04.2017 | 0 «А» | ОНР 3 деңгейі | |
3 | Далиева Амира | 17.10.2017 | 0 «Б» | ОНР 3 деңгейі | |
4 | Нурмахаметова Альмира | 03.08.2018 | 0 «Б» | О НР 3 деңгейі | |
5 | Аширова Ясмина | 06.11.2015 | 1 «Б» | ОНР 3 деңгейі | |
6 | Баталова Альмира | 30.03.2016 | 1 «Б» | ОНР 3 деңгейі | |
7 | Ушурова Залина | 10.05.2016 | 1 «В» | ОНР 3 деңгейі | |
8 | Абаков Амир | 25.11.2015 | 1 «В» | ОНР 3 деңгейі | |
8 | Муратов Арафат | 27.05.2015 | 1 «В» | ОНР 3 деңгейі | |
9 | Жалель Альмира | 17.12.2016 | 1 «Б» | ОНР 3 деңгейі | |
10 | Сопашев Шахнияр | 02.11.2014 | 2 «Б» | қанағаттанарлық | ОНР 2-3 деңгейі |
11 | Баратов Наиль | 09.01.2014 | 2 «Б» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
12 | Мусаев Азиз | 14.05.2015 | 2 «В» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
13 | Зунунов Шахидин | 15.07.2015 | 2 «В» | жақсы | Кекештену |
14 | Серік Алдияр | 08.04.2014 | 3 «Б» | жақсы | ОНР 3 деңгейі |
15 | Саденов Закир | 12.12.2013 | 3 «Б» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
16 | Юнусов Дильмурат | 18.09.2013 | 3 «Г» | қанағаттанарлық | ЗПР , ОНР 3 деңгейі |
17 | Абдикаримов Самир | 21.10.2013 | 3 «Г» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
18 | Разыев Дамир | 25.10.2012 | 4 «Б» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
19 | Амруллаев Динмухамед | 23.01.2013 | 4 «Г» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
20 | Бахадырулы Бахытжан | 19.02.2012 | 4 «В» | қанағаттанарлық | ОНР 3 деңгейі |
21 | Закирова Шахрина | 23.10.2009 | 7 «А» | өте жақсы | ОНР 3 деңгейі, Дизартрия |
1. Ұйымдастыру жұмысы.
Бастауыш сынып оқушылары үшін: "көлік", "Жыл мезгілдері", "ыдыс-аяқ", "Гүлдер", "кәсіптер", "саңырауқұлақтар", "киім", "жиһаз", "көкөністер", "Тұрмыстық техника" лексикалық тақырыптары бойынша фронтальды және жеке сабақтар үшін иллюстрациялық және үлестірмелі материалдар жүйеленді. Сөздің силлабикалық құрылымымен жұмыс жасау, когерентті сөйлеуді дамыту, сөйлеу тыныс алуын түзету, кеңістіктік бағдарлау бойынша жеке сабақтарға арналған" Жабайы жануарлар".
2. Түзету жұмыстары.
Бекітілген кестеге сәйкес логопедиялық түзету фронтальды және жеке сабақтар өткізілді, логопедиялық апта аясында ауа ағынын дамытуға логопедиялық өзгерістер ұйымдастырылды, 3-4 сыныптарда Тіл бұралу конкурсы өткізілді.
3. Ғылыми-әдістемелік жұмыс
Ата-аналар мен мұғалімдерге арналған кеңестер: "балалардағы сөйлеу бұзылыстарының себептері, сөйлеу ақауларын түзету". Біліктілікті арттыру:
4. ОУ мамандарымен байланыс.
Ашық топтық сабақтарға қатысты: бастауыш сынып мұғалімдері.
2022 - 2023 оқу жылындағы түзету-логопедиялық жұмысы білім алушылардың диагностикасының нәтижелерін талдай отырып, оқу жылының басында қойылған міндеттер шешілді, белгіленген мақсаттарға қол жеткізілді деген қорытынды жасауға болады. Логопедиялық қызметті талдау оның оң және теріс жақтарын анықтауға, келесі 2023-2024 оқу жылына арналған міндеттерді анықтауға мүмкіндік берді.
Мен өз жұмысымның жағымды жақтарын мыналар деп санаймын:
- Диагностикалық зерттеулер жүргізу арқылы балалардың сөйлеу дамуындағы проблемаларды уақтылы анықтау.
- Оқушылардың қосымша логопедиялық сабақтар өткізуге деген оң көзқарасы, балалардың тапсырмаларды орындауға деген ұмтылысы, логопедтің жұмысына деген қызығушылығы.
- Логопед - мұғалімнің жұмысында оң нәтижелерге қол жеткізу үшін балалардың күнделікті артикуляциялық гимнастика кешенін өз бетінше орындауы, аптасына бірнеше рет сабаққа қатысуы қажет. Бірақ аурудың, басқа себептерге байланысты сабақтарды өткізіп жіберудің, тіпті дәлелді себептердің арқасында түзету логопедиялық әсерінің оң динамикасының қарқынын бәсеңдетуге, сөйлеуді дамытудың бұрынғы деңгейіне оралуға, "кабинеттік дыбысты"дамытуға болады.
- Құрдастарымен күнделікті қарым-қатынаста дұрыс емес айтылымды бекіту, предлогтарды қолдану және т.б. егер отбасында ата-анасында немесе туыстарында ұқсас ақау болса, онда бала қайтадан дыбыстардың бастапқы айтылуына оралады.
- Бастауыш мектеп жасында көптеген балаларда тілдің қозғалысын бақылау қиын (қайта даярлау қиын, баланы күнделікті қарым-қатынаста тілдің, еріннің, сөйлеу қарқынының дұрыс орналасуын қадағалап отыру қиын).
- Жаңадан келген оқушыларда ауызша және жазбаша тілге тексеру жүргізу.
- Логопед-мұғалім мен бастауыш сынып мұғалімдерінің оқушылардың жазуды меңгерудегі қиындықтарды жеңудің ең тиімді жолдарын іздестіру және іске асыру үшін бірлескен қызметін күшейту.
- Логопедиялық кабинетті үлестірмелі, көрнекі және дидактикалық материалдармен, Оқытудың техникалық құралдарымен ресімдеуді жалғастыру.
- Жаңа ақпараттық технологияларды сөйлеу қабілеті бұзылған оқушылармен түзету және дамыту жұмысының перспективалық құралы ретінде қолданыңыз.
- Логопед кабинетін жаңа әдістемелік әдебиеттермен толықтыру.
- Логопедиялық кабинетті Зайцева әдістемесі бойынша массаж зондтарының жиынтығымен сатып алу және толықтыру.
- Аймақтық және қашықтықтан оқыту семинарларының жұмысына қатысу арқылы білім деңгейіңізді үнемі арттырыңыз.
- Біртұтас сөйлеуді дамыту және сөздікті қалыптастыру бойынша жұмысты жетілдіру, проблемасы бар білім алушыларға уақтылы көмек көрсету
С.М.Ахмединова